profilki

środa, 17 września 2014

15 FAKTÓW O MNIE I O MOJEJ POSTACI NA MSP

DARIA:
1.Mam na imię Daria :D
2.Mówią na mnie:Darczyns i Darka.
3.Jestem Potterhead,PLL family,TVD family i TO family.
4.Mam siostrę Oliwię.
5.Jestem nieśmiała.
6.Chodzę teraz do 1 gimnazjum.
7.Uwielbiam czytać książki.
8.Mam najlepszą przyjaciółkę Wiktorię.
9.Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest j.polski.
10.Mam psa Ramzesa,który jest już ze mną 2 lata :)
11.Kocham zwierzęta.
12.W przyszłości chciałabym zostać weterynarzem.
13.Moją ulubioną częścią Harry'ego Potter'a jest "Książę Półkrwi".
14.Moja ulubiona pora roku to wiosna.
15.Moje dwa ulubione kolory,to liliowy i biały.

DARUŚKA12323:
1.Jestem na MSP od kwietnia 2012 r.
2.Moje najki to:abby11234,oliwieczka1232 i Wiktoriaa886.
3.Bardzo lubię oglądać innym seki i filmy.
4.Do tej pory chłopaków zmieniałam tylko 4 razy.
5.Mój najdłuższy związek trwał rok.
6.W gry na MSP nie grałam już ponad rok.
7.Uwielbiam robić looki.
8.Jednak największą przyjemność czerpię z kupowania ubrań :)
9.Bardzo lubię pomagać w boosterach.
10.Nie chcę mieć nigdy vip'a.
11.Czemu? To moja osobista sprawa.
12.Nie lubię robić seków,ale na filmy nie mam czasu.
13.Zwierzaki zmieniałam 2 razy.
14.Obecnie mam zwierzaka z tych "nowszych".
15.Nigdy nie zależało mi na love it na pokoju,dlatego mam ich tak mało.

3 komentarze: