profilki

niedziela, 2 listopada 2014

MOVIESTARPLANETOVE LOVE-ulubieńcy października

Hejka! Tak wiem,wiem,trochę mnie nie było.Przepraszam,że tak Was zaniedbałam,ale najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu.Ostatni tydzień był bardzo ciężki i miałam sporo na głowie.Teraz będę starała się robić te posty regularnie,aby mój blog nie został zapomniany.Dzisiaj zapraszam Was na ulubieńców października,czyli u mnie na tzn."MOVIESTARPLANETOVE LOVE.W tym miesiącu,podobnie jak w poprzednim tych ulubieńców będzie niezbyt dużo,ponieważ nie byłam często na MSP.No ale jak to ja zawsze coś wynajdę i tym razem mam dla Was do polecenia bardzo "fajne" rzeczy. :)

FILMY/SEKI
Jak w poprzednim miesiącu,tak i w tym nie mam do polecenia żadnych filmów,ale za to mam seki.Chcę Wam polecić Brianne,która robi wspaniałe seki.Tak jak faustynałagowska czy jeanmarie,nie ma nudnych seków i są one zrobione trochę na podstawie filmu.To dlatego,że zawsze znajdziemy seki z jakąś historią,lub mądrymi cytatami.Zawsze lepiej ogląda się takie,niż zwykłe.Brianne w swoich sekundowych filmach opowiada historie,które zawsze mają zabawny akcent i przyjemnie się je ogląda. :)

ARTBOOKI:
Do polecenia Wam w tym miesiącu mam jeden artbook.Jest to praca użytkowniczki: hanamontana2222 i nazywa się:Nowość na MSP! Moim zdaniem właśnie takie pracy powinny znajdować się w TOP,ponieważ są one ciekawe,a do tego widać po nich,że są dopracowane.

TELEDYSKI:
W październiku odkryłam aż dwa ciekawe filmiki,w tym jeden teledysk.Zacznę może od filmiku,na który natknęłam się przypadkowo,gdy przeglądałam YouTube.Jest to produkcja,stworzona przez samo MSP.Nazywa się on Moviestarplanet Safety Online i jest głównie o kradzieży haseł.Często spotykamy się z osobami na chat,które chcą ukraść nasze hasło pod pretekstem:"Zrobię Ci vip'a,jak podasz mi hasło".Teraz już wiemy,że to nie prawda,ale początkowi gracze niekoniecznie.Filmik możecie znaleźć na MSP YOUTUBE,więc jeśli macie ochotę poświęcić te niecałe 3 minutki,to na prawdę bardzo serdecznie zapraszam,bo na pewno nie pożałujecie :).
Kolejny ulubieniec,to kanał na yt,który nazywa się:MoviestarStudios.Jest to kanał poświęcony teledyskom,z udziałem postaci z MSP.Podobnie jak FagStudios(nie wiem czy pamiętacie?) mają własny kanał i na prawdę dobrze dopracowane teledyski.Mój ulubiony to "Dancing With Tears in My Eyes".Polecam! :)

ANIMACJE:
Tym razem do polecenia mam dla Was 2 animacje z nowszych tematów.Obie bardzo mi się podobają i myślę,że na pewno przydadzą się dla Was do filmów.

TŁA:
Z tłami miałam pewien problem,ponieważ ostatnio(moim zdaniem!) moderatorzy mało starają się przy tłach i powtarzają wszystko co już było.Jednak wybrałam dwa,które od razu rzuciły mi się w oczy i po prostu mi się spodobały :).

Pierwszy jest z najnowszego tematu,a drugi jak już pewnie wiecie z Halloween'owego konkursu.

RZECZY:
Ubogo w tym miesiącu z rzeczami,ponieważ mam tylko jedną z nowego konkursu.Nazywa się ona Hip Chair i bardzo mi się spodobała.Jest bardzo oryginalna,a przy tym pasuję do prawie każdego wystroju pokoju.

ANTYULUBIENIEC:
W tym miesiącu wybrałam dość kontrowersyjny temat na anty ulubieńca.Są to hackerzy,w które ja osobiście nie wierzę.Rozumiem to,że inni mogą się ich bać,ale tak na prawdę nie ma czego! Na wielu blogach poruszają historie o anonymaus,czy innych zwykłych użytkowników.Może i ja kiedyś była zdania,że oni istnieją i starałam się chronić moje konto na wiele różnych sposobów,ale tak na prawdę:po co? Moim zdaniem ci wszyscy hackerzy są po prostu dziećmi,którzy wymyślili sobie straszny profil i piszą do wybranej osoby zdanie,które automatycznie uświadamia nam,że to już koniec.Nie bójmy się hackerów!

To już wszystko na dziś.Mam nadzieję,że podobał Was się post.Jeśli ta,to dodajcie komentarz i jeśli jeszcze nie jesteście w mojej małej rodzince,to kliknijcie znaczek "obserwuj".Dziękuję za wszystko i do następnego!
Całuję,Daruśka :)

5 komentarzy:

  1. Super bardzo mi się podbają te ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Vi kki-hahah no rzeczywiście napisałam źle :D Ale to dlatego,że było późno i mi nie przeprawiło :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio :) Zapraszam na swój kanał , tam też jest teledysk z MSP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stella Stolaria-Na pewno zajrzę,ale jak się nazywasz? :)

    OdpowiedzUsuń