profilki

sobota, 29 listopada 2014

SKLEP MSP I NOWA GAZETKA

Hejka! Witam Was dzisiaj w przepiękny,słoneczny poranek.Dziś zapraszam Was na recenzję sklepu MovieStarPlanet,oraz nowej gazetki.Pewnie już wiecie o sklepie,ponieważ pojawił się on jakiś tydzień temu,aczkolwiek uznałam,że sporządzę Wam taką recenzję,abyście zobaczyli co ja myślę.

SKLEP MSP
Zacznę może od tego,że nie robi to na mnie żadnego wrażenia,ponieważ i tak z tego nic nie zamówię.Rozumiem to,że moderatorzy chcieli zrobić z tego wielkie wydarzenie,ale moim zdaniem trochę przesadzili.Nie chodzi mi tu o sklep,ale o to,że kończą się im pomysły.Przyjrzyjmy się zatem temu sklepowi!

Wszystko fajnie,ekstra,ale czy nie uważacie,że to wszystko jest trochę za dziecinne.Nie wiem czemu,ale czasem wydaję mi się,że moderatorzy nie dostrzegają,że grają tu też osoby o znacznie większym wieku,niż 11 lat.Popatrzmy teraz na ceny:


Tak to wygląda.Moim zdaniem 56 zł za ręcznik i 70 zł na t-shirt to odrobinę za dużo,no ale jak wiemy każdy internetowy sklep tak ma.Oceniając to wszystko muszę przyznać,ze 4/10 to idealna ocena dla tego sklepu. :)

GAZETKA MSP
Nowy numer gazetki wygląda tak jak powyżej.Muszę przyznać,że całkiem nieźle się prezentuję.Dostajemy:imprezową bluzę i okulary,oraz 500 sc.Okładka też ciekawie zaprojektowana i to co się w niej znajduje również.
To by było na tyle.Do następnego!
Całuję,Daria

2 komentarze: