profilki

czwartek, 27 listopada 2014

ŚWIĘTA RAZEM Z DARIĄ#1-stylizacje na Święta Bożego Narodzenia

Hejka moi drodzy! Dziś zapraszam Was na pierwszą część mojej nowej serii- ŚWIĘTA RAZEM Z DARIĄ.Jak widać po nazwie,w tej serii skupimy się dość mocno na Świętach Bożego Narodzenia.Jako ze zazwyczaj swoje tego typu serie zaczynam od stylizacji,w tej również od tego zacznę.Przed rozpoczęciem jednak chciałabym Was przeprosić za tydzień mojej nieobecności,ale było to spowodowane moim brakiem czasu.Ci co chodzą go gimnazjum wiedzą o co mi chodzi.Trudno jest po prostu wszystko pogodzić.Nie mniej jednak mam nadzieję,że z chęcią spędzicie ten czas ze mną i razem przejdziemy przez okres Świąt.Zapraszam na 5 stylizacji na Święta Bożego Narodzenia!

○1○
Stworzyłam tą stylizację dla tych,którzy nie posiadają dużego budżetu sc,a chcą wyglądać nastrojowo i świątecznie.Za małe "pieniądze" możecie wyglądać jak choinka.No bo kto nie chce wyglądać jak choinka?! użyłam dwóch idealnie pasujących do siebie kolorów i dodałam dodatek na głowę.Całość moim zdaniem prezentują się bardzo nastrojowo i świątecznie!

○2○
 A co sądzicie o tym zestawieniu? Starałam się zachować pewnie proporcje i trzymać się ściśle kolorów.Mam nadzieję,że mi to wyszło.Myślę,że spokojnie taką stylizację mogłybyście ubrać na Wigilię czy na drugi dzień Świąt.Spódniczka i sweterek wyglądają ślicznie w połączeniu z butami an obcasie,koczkiem i śnieżynką na włosach.

○3○
Ta stylizacja jest już bardziej na przed-świąteczne zakupy.Jeśli oglądacie amerykańskie filmy,to pewnie zauważyliście,że co druga dziewczynka wygląda tak jak powyżej.Rozpuszczone włosy z beretem,płaszczyk i ciepłe obuwie idealnie komponują się z magią Świąt,a przede wszystkim z samymi świątecznymi zakupami.

○4○

 A tutaj przedstawiam Wam moją ulubioną stylizację,czyli coś dla prawdziwych fanów Świąt.Ciepłe skarpetki,pasująca sukienka z swetrem i czapka renifera.Moim zdaniem look jest bardzo nastrojowy i przede wszystkim w całości oddają magię Świąt i zimy,Użyłam oczywiście moim ulubionych kolorów na ten okres,czyli czerwony i biały.

To już koniec tego posta.Mam nadzieję,że pierwsza część Wam się spodobała.Czy tak jak ja czekacie niecierpliwie na Święta? Jeśli tak,to koniecznie napiszcie w komentarzach dlaczego i za co najbardziej lubicie to Święto.Kocham Was i dziękuję za wszystko.Do następnego!
Całuję,Daria

1 komentarz: