profilki

wtorek, 11 listopada 2014

TOP 5 NAJLEPSZYCH STYLIZACJI

Hejka! Mam nadzieję,że u Was wszystko w porządku i że w pełni korzystacie z długiego weekendu.
Dzisiaj zapraszam Was na post,w którym pokażę Wam i omówię TOP 5 moich ulubionych stylizacji.Będą to stroje,które w ostatnim czasie bardzo polubiłam i chciałabym się nimi z Wami podzielić.Zapraszam!

1.
"Sweety Girl" by ghbcder56
Moim zdaniem look jest po prostu śliczny!
Najbardziej urzekło mnie w nim to połączenie
kolorów, z reguły nie pasujących do siebie.
Wszelkie dodatki tak na prawdę popsuły by całą
stylizację,ponieważ przypuszczam,że tematem przewodnim
była tutaj słodkość i prostota. :)
2.
"CAFE WITH FRIENDS" by agula13
Look,który od razu skojarzył mi się z porankiem,kiedy to
siedzimy przy ciepłej kawie z przyjaciółmi.Kolorystyka
z resztą jest tego potwierdzeniem.Aga przepięknie 
dobrała kolory,które kojarzą mi się przede wszystkim z 
kawą i jesienią-z jesienną kawą.;)
3.
"PURPLE QUEEN" by Ewelina0903
Czy ta sukienka nie jest piękna?! Co prawda to sukienka
odgrywa tu największą rolę,aczkolwiek dodatki są tu tak
samo ważne.Wszystko się pięknie razem komponuje,przez
co tworzy zbitą całość,dzięki której teraz
możemy podziwiać tą stylizację. :)
4.
"TURKUSOWE SZALEŃSTWO" by Liza55555
Osobiście jestem bardzo wielką fanką koloru turkusowego,dlatego też
między innymi wybrałam tą stylizację.Liza również bardzo ciekawie 
dopasowała sukienkę z dziurawymi rajstopami.Dzięki temu
połączeniowi mamy tutaj dwa style-jest elegancko,ale też
odrobinę rock'owo. ;p


5.


"GRAY AND BLUE" by sharon82
No czy ten look nie jest prześliczny?! Dłuższy czas
temu go znalazłam,ale nigdy nie miałam okazji Wam go pokazać.
Wszystko jest tu idealnie dopasowane,przez co wydaje się nam,że
było to jakby zaprojektowane specjalnie dla Sharon.Bardzo
mądrze dobrała również biżuterię,oraz włosy.
Najlepsza stylizacja jaką dotąd widziałam! :)

To już koniec tego postu.Jak zawsze mam nadzieję,że się Wam spodobał.Dziękuję Wam za wszystko i do następnego!
Całuję,Daruśka

1 komentarz: